O JCDecaux

JCDecaux je světová jednička na poli outdoorové reklamy, denně oslovuje 150 milionů lidí na celém světě.

JCDecaux v číslech

60

zemí

1

milion nosičů

150

milionů denně oslovených lidí

11.900

zaměstnanců po celém světě

Historie JCDecaux


Lyon (1964)

Jean-Claude Decaux instaluje svou první autobusovou zastávku v Lyonu, který se stává prvním městem s více 100 000 obyvateli, které bylo vybaveno zdarma autobusovými zastávkami výměnou za právo umístit na ně reklamu.

Paříž (1972)

JCDecaux získává v Paříži smlouvy na 1500 autobusových zastávek, které se stanou výkladní skříní společnosti. (Zrodil se nový produkt Citylight informační panel).

Paříž (1980)

Instalace prvních automatických toalet. Ke konci prosince 2007 JCDecaux provozuje více než 3 000 toalet po celém světě.

1988

JCDecaux přichází se scrolovacím typem velkoformátové reklamy – Rollingboardem, který umožňuje sdílet na 1 nosiči více reklamních sdělení na samostatných plochách. Tento formát nabízí řešení úspory reklamních prostor v době trendu snižování hustoty billboardové reklamy v městských oblastech.

1997

JCDecaux vymýšlí systém infobus, který poskytuje cestujícím informace o reálném čase čekání na další autobus.

Evropa (1999)

Akvizice společnosti Avenir, jedničky na poli billboardové reklamy v Evropě a světové jedničky v reklamě na letišti.

Rakousko (2002)

JCDecaux přichází s první generací samoobslužných kol. 900 kol je instalováno ve Vídni (Rakousko), následuje instalace kol v Cordobě a Gijonu (Španělsko).

Dubai (2008)

JCDecaux získává exkluzivní smlouvu na reklamu na letišti na Mezinárodním letišti v Dubaji po dobu 10 let.

V České republice vzniklo uskupení pěti silných firem: JCDecaux – sekce městský mobiliář/citylighty, CLV ČR – citylighty mimo hlavní město Praha, Europlakat – sekce velkoplošná reklama, Rencar – sekce reklamní plochy Transport. Vytvořila se tak nejrozsáhlejší celoplošná sít širokého portfolia reklamních nosičů od jednoho poskytovatele.

Posláním skupiny JCDecaux v ČR je nabízet nejširší portfolio ploch v oblasti venkovní reklamy, přinášet komplexní a propojenou nabídku pro realizaci reklamních kampaní celoplošným zásahem cílových skupin klientů v Praze i po celé ČR.

Našimi přednostmi jsou exkluzivita, kvalita ploch, profesionální servis, účinnost realizovaných kampaní. Jako přidanou hodnotu nabízíme možnosti netradičního inovativního řešení reklamních kampaní.

Díky těmto skutečnostem je skupina JCDecaux leaderem oblasti out-of-home reklamy na českém trhu.

Podporujeme

Světluška

Světluška je tradiční sbírkový projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu. Svítí na cestu nevidomým dětem a dospělým z celé České republiky.

www.svetluska.net
Projekt Šance

Nepatříme mezi neziskové organizace, které utvrzují svoje klienty v tom, že roli „potřebných“ musí přijmout navždy a o pomoc musí společnost žádat do konce svého života. Naopak, snažíme se klientům pomoci tak, aby se postavili na vlastní nohy...

www.sance.info
Nadace Naše dítě

Posláním Nadace Naše dítě je pomoc týraným, zneužívaným, zanedbávaným, handicapovaným a jinak ohroženým dětem, které se ocitly v těžké životní situaci. Nadace se zabývá osvětovou činností, finanční podporou konkrétním dětem a rodinám a od roku 2005 provozuje Linku právní pomoci pro právní dotazy týkající se dětí.

www.nasedite.cz
Linka bezpečí

Největší a nejstarší dětská krizová linka v ČR denně přijme až 650 hovorů. Pro děti bezplatná (hovory financovány společností O2) anonymní a důvěrná, transparentní nezisková organizace financována zejména z příspěvků od firemních a individuálních dárců.

www.klublinkyvbezpeci.cz
DOBRÝ ANDĚL

Nadace DOBRÝ ANDĚL pomáhá pravidelnými finančními příspěvky rodinám s dětmi, které se vlivem rakoviny nebo jiné vážné nemoci dostaly do finanční tísně. Příspěvky dárců odevzdává rodinám nemocných do posledního haléře. Každý dárce vidí příběhy rodin, kterým pomáhá. Dobrým andělem se můžete stát i Vy na

www.dobryandel.cz
Ikem

Český registr dárců kostní dřeně, dnes Český registr dárců krvetvorných buněk vznikl v roce 1991 v pražském Institutu klinické a experimentální medicíny (IKEM) a je zapojen do sítě více než 60 registrů po celém světě. Mezi hlavní činnosti registru patří nábor nových dárců, jejich evidence a vyhledávání vhodných dárců nebo štěpů pupečníkové krve pro české i zahraniční pacienty. Transplantace krvetvorných buněk od zdravého nepříbuzného dárce je často poslední nadějí pro pacienty, které jiným způsobem vyléčit nelze.

www.darujzivot.cz

Všeobecné obchodní podmínky

PDFke stažení

Europlakat

PDFke stažení

Rencar

PDFke stažení

JCDecaux

PDFke stažení

Letiště

PDFke stažení

CLV v ČR

Design by Motion