Prostory pražského letiště již brzy oživí unikátní velkoplošné obrazovky JCDecaux

04.12.2014

4. prosince 2014: Odletové terminály pražského letiště Václava Havla již brzy oživí dvě obří digitální obrazovky o rozměrech 8 x 4 metru od společnosti JCDecaux, světového lídra v outdoorové reklamě. Svou plochou představují vůbec největší reklamní digitální nosiče v České republice. Nabízejí špičkovou kvalitu obrazu, nové možnosti kreativního zpracování kampaní a především jejich široký zásah.

V současnosti probíhají na letišti přípravné práce potřebné pro instalaci rozměrných obrazovek, s jejich zprovozněním společnost JCDecaux počítá v březnu 2015.

„Reklama je přirozenou součástí všech světových letišť, protože právě letiště umožňují efektivní propagaci místních i globálních značek v podstatě po celé zeměkouli. Konkrétně Letištěm Václava Havla projde ročně 11 milionu cestujících a většina z nich stráví v jeho prostorách v průměru 2,5 hodiny. I tady je proto zásah reklamních sdělení obrovský. S novými a z hlediska rozsahu i kvality unikátními LED obrazovkami pražské letiště získá nejmodernější reklamní nosič a posune se na úroveň předních světových letišť,“ uvedl k probíhající instalaci ředitel společnosti JCDecaux pro Českou republiku Pavel Slabý.

Jak připomíná, digitalizace je v reklamním světě trendem, který tlačí na neustále zdokonalování použitých technologií a rozšiřování jejich možností. „Reklama už dávno nemusí být statická, nudná a už vůbec nemusí hyzdit své okolí. Díky digitalizaci se obrázky mohou hýbat, hýřit barvami a vyprávět příběhy. Nové vizuální efekty proto umí i prostory letiště zajímavým způsobem oživit a reklamujícím společnostem tu nabízejí jedinečnou příležitost k originální a efektivní propagaci značky,“ doplňuje Pavel Slabý.

Největší zájem o využití nového reklamního nosiče společnost JCDecaux registruje od firem nabízejících prémiové značky, konkrétně z oblasti automobilového průmyslu, bankovnictví, telekomunikací či elektroniky.

Společnost JCDecaux je světovou jedničkou v outdoorové reklamě, denně oslovuje 150 milionů lidí po celém světě. Lídrem je i v České republice. Pracuje s nejmodernějšími technologiemi, digitálními eskalátorovými panely společnost vybavila například i nově zrekonstruovanou stanici metra Národní třída.

JCDeacaux kromě toho provozuje v Praze městský mobiliář, v mnoha světových metropolích také samoobslužný systém jízdních kol nebo veřejných toalet. Letos společnost oslavila 50 let své existence.

Spravuje Rocket Club