Menu
  • Praha

Praha, 17. března: Za druhou nejpovedenější lednovou kampaň odborníci označili kampaň společnosti JCDecux vyjadřující solidaritu s redakcí francouzského časopisu Charlie Hebdo, který se stal terčem teroristického útoku.

Tradiční zhodnocení outdoorových kampaní přineslo aktuální vydání časopisu Marketing & Media.

V rámci kampaně se na celkem 270 plochách po celé Praze objevil nápis „Je suis Charlie“. Společnost k výlepu využila plochy, které byly již dříve vyčleněny pro vlastní komunikaci firmy.

„Hodnocení nás samozřejmě potěšilo. Naše reakce na události v Paříži byla rychlá a spontánní, protože máme v pařížské centrále firmy kolegy a přátele. Dění ve Francii se nás dotklo i proto, že žijeme ve svobodné zemi a tamější teroristický útok je ohrožením i naší vlastní svobody,“ připomíná účel kampaně ředitel společnosti JCDecaux v České republice Pavel Slabý.

Kampaň podle něj zapadá i do dlouhodobé filozofie a směrování firmy. „JCDecaux se v souladu s životním krédem svých zakladatelů a celosvětovým renomé vždy snažila být prospěšná pro společnost v místech, kde působí. A pravidelně dává zdarma reklamní prostor i nekomerčním sdělením,“ dodává Slabý.

 V České republice JCDecaux pravidelně vyčleňuje plochy například pro Nadaci Dobrý Anděl, Konto bariéry, Linku bezpečí nebo IKEM – dárcovství kostní dřeně.

Společnost JCDecaux je světovou jedničkou ve venkovní reklamě, denně oslovuje 150 milionů lidí po celém světě. Lídrem je i v České republice. V Praze JCDeacaux provozuje městský reklamní i nereklamní mobiliář a systém veřejných toalet. V zahraničních metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol, vůbec nejrozsáhlejší na světě.

JCDecaux pracuje s nejmodernějšími technologiemi, digitálními eskalátorovými panely společnost vybavila například i nově zrekonstruovanou stanici metra Národní třída.

Loni firma oslavila 50 let své existence.
 


 

Published in pr