Menu
  • Praha
Na celkem 270 reklamních plochách po celé Praze se objevil nápis „Je suis Charlie“. Jeho vylepením se společnost JCDecaux Česká republika připojila k celosvětové vlně solidarity s redakcí francouzského časopisu Charlie Hebdo, která se stala terčem útoku islámských radikálů.

„Tragické události v Paříži, kde sídlí centrála celosvětové sítě JCDecaux a kde máme kolegy, nás hluboce zasáhly. Vylepením hesla, které se během několika dní stalo symbolem boje za svobodu slova, chceme alespoň touto formou i my vyjádřit solidaritu s Francií,“ zdůvodnil rozhodnutí firmy její ředitel Pavel Slabý.

Heslo „Je suis Charlie“ bude na reklamních plochách JCDecaux umístěno celé příští dva týdny.

K výlepu společnost využila plochy, které byly již dříve vyčleněny pro vlastní komunikaci firmy.

Společnost JCDecaux je světovou jedničkou ve venkovní reklamě, denně oslovuje 150 milionů lidí po celém světě. Lídrem je i v České republice. V Praze JCDeacaux provozuje městský reklamní i nereklamní mobiliář a systém veřejných toalet. V zahraničních metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol, vůbec nejrozsáhlejší na světě.

JCDecaux pracuje s nejmodernějšími technologiemi, digitálními eskalátorovými panely společnost vybavila například i nově zrekonstruovanou stanici metra Národní třída.

Loni firma oslavila 50 let své existence.
 
 

Published in pr